مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-25اقتصادي

اعطای زمین به 631 متقاضی مسکن در اصفهان همزمان با هفته دولت


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اعطای زمین به 631 نفر بویژه مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در 13 شهر استان همزمان با هفته دولت خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قاری قرآن با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ده ها پروژه این اداره کل همزمان با هفته دولت، اظهار داشت: تخصیص زمین به 631 نفر در 13 شهر استان اصفهان به ویژه واجدین شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از جمله این موارد است.

وی افتتاح 390 واحد باقیمانده پروژه مسکن مهر آران و بیدگل، 756 واحد مسکونی پروژه های بازآفرینی شهری و خود مالکان در 10 شهر استان و همچنین چهار هزار واحد مسکونی روستایی در 28 شهر را از دیگر طرح ها و پروژه های حوزه مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برشمرد که در هفته دولت افتتاح و بهره برداری می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در حوزه راهسازی نیز پروژه ملی بزرگراه کاشان-مشهد اردهال به طول 10 کیلومتر با اعتبار 800 میلیارد ریال، تقاطع غیر همسطح ورودی مسکن مهر نایین شامل چهار کیلومتر راهسازی و چهار دستگاه تقاطع غیر همسطح با اعتبار 280 میلیارد ریال و باند دوم اصفهان- اردستان و کمربندی کمشچه به طول دو کیلومتر با اعتبار 110 میلیارد ریال، قابل افتتاح و بهره برداری در هفته دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای زمین به 631 متقاضی مسکن در اصفهان همزمان با هفته دولت

اعطای زمین به 631 متقاضی مسکن در اصفهان همزمان با هفته دولت