مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-03سياسي

حمایت ستاد هوش مصنوعی از طرح های توسعه فناوری های نوظهور


ستاد هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت از طرح های توسعه فناوری های نوظهور و تحول آفرین اولویت دار را از برنامه های خود اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، امروزه هوش مصنوعی یکی از علوم و فناوری هایی است که از ویژگی مفید بودن برخوردار بوده و به دلیل اثرگذاری بالای آن در شئون مختلف فردی و اجتماعی از سوی دولت ها، بخش خصوصی و حتی مردم عادی به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

با توجه به اهمیت فراوان موضوع، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اقدام به راه اندازی ستاد توسعه فناوری های هوش مصنوعی و رباتیک کرده است.

رصد و شناسایی ظرفیت ها و چالش های توسعه فناوری در داخل کشور و جایگاه آن در آینده در تعامل با بازیگران مختلف این حوزه، بهره گیری از نتایج مطالعات آینده نگری فناوری با هدف تعیین اولویت های کاری ستاد و مشارکت فعال در تدوین نقشه راه توسعه فناوری با هدف ارتقای همه ابعاد کارکردی نظام نوآوری و فناوری از اهم ماموریت های محول شده به ستاد توسعه فناوری های هوش مصنوعی و رباتیک است.

همچنین توسعه فناوری های نوظهور و تحول آفرین اولویت دار به منظور پاسخ به نیازمندی های آینده کشور، سرعت بخشیدن به حمایت هدفمند از توسعه زیرساخت های تحقیق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ستاد هوش مصنوعی از طرح های توسعه فناوری های نوظهور

حمایت ستاد هوش مصنوعی از طرح های توسعه فناوری های نوظهور