مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-26سياسي

مرکز پزشکی قانونی بروجن تا پایان سال افتتاح می شود


مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پزشکی قانونی شهرستان بروجن قبل از پایان سال جاری افتتاح می شود، گفت: با افتتاح این مرکز نه تنها در بخش معاینات سرپایی بلکه در بخش معاینات اجساد نیز این شهرستان مستقل عمل می شود و دیگرنیازی نیست .

- حمیدرضا نظیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به فعالیت مراکز پزشکی قانونی در استان، گفت: در استان چهارمحال و بختیاری از 11 شهرستان، هشت شهرستان دارای پزشک قانونی فعال هستند که در بحث معاینات سرپایی خدمت می کنند.

مدیرکل پزشک قانونی چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه از بین هشت شهرستان، تنها شهرستان های شهرکرد و لردگان در تمامی بخش ها از جمله معاینات سرپایی، اجساد، آزمایشگاه و کمسیون فعالیت می کنند، افزود: در چند ماه آینده پزشکی قانونی بروجن نیز در بخش معاینات اجساد فعال می شود.

وی با اشاره به اینکه پزشکی قانونی شهرستان بروجن قبل از پایان سال جاری افتتاح می شود، بیان کرد: با افتتاح این مرکز نه تنها در بخش معاینات سرپایی بلکه در بخش معاینات اجساد نیز مستقل عمل می شود و در این موارد دیگر نیزای نیست به پزشکی قانونی شهرکرد ارجاع داده شود.

نظیفی یادآور شد: در مرکز بروجن معاینات سرپایی انجام می شود اما مکان این مرکز به صورت امانی است و لازم است ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پزشکی قانونی بروجن تا پایان سال افتتاح می شود

مرکز پزشکی قانونی بروجن تا پایان سال افتتاح می شود