مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:162023-08-26اقتصادي

خدمات دهی 358 واحد گردشگری استان مرکزی به زائران


 مصطفی مرزبان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در اربعین امسال  358  واحد تاسیسات گردشگری به زائران اربعین حسینی در استان مرکزی خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: درحال حاضر استان مرکزی دارای 17  هتل و یک هتل آپارتمان، 5 مهمانپذیر، 30 اقامتگاه بوم گردی و 52 خانه مسافر و مجتمع آب درمانی داریم که ظرفیت پذیر بیش از 3286 هزار نفر را دارند، بازدیدهای نظارتی درحال انجام است و تمام واحدهای اقامتی و پذیرایی ما آمادگی پذیرش مسافران را دارند.

   مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی تاکید کرد: کار نظارت بر تاسیسات گردشگری و سرویس های بهداشتی به صورت روزانه و مستمر تا پایان اربعین انجام می شود.

مرزبان با بیان اینکه بیش از 2148  چشمه سرویس بهداشتی فعال در  واحدهای تاسیسات گردشگری و بین راهی در استان به عنوان یکی از اصلی ترین مسیر تردد زوار اربعین، ساماندهی شده است،گفت: در بازدید از سرویس های بهداشتی بین راهی در مسیر شهرستان های دلیجان- اصفهان، اراک- بروجرد، قم - سلفچگان و بزرگراه ساوه - همدان  و ساوه - تهران خوشبختانه استان مرکزی از شرایط بسیار مناسبی برای استقبال از زائران اربعین حسینی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی 358 واحد گردشگری استان مرکزی به زائران

خدمات دهی 358 واحد گردشگری استان مرکزی به زائران