مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-26سياسي

معاون سیاسی استانداری گلستان: وحدت رمزموفقیت جمهوری اسلامی است


معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: دشمن در جنگ ترکیبی خود با استفاده از یازده ابزار دو مولفه ایمان و امید مردم را مورد هدف قرارداده و رمز موفقیت جمهوری اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان مینودشت، سیدعلی مهاجرعصر امروز  در مراسم متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت در جمع مدیران اظهارکرد: دشمن در بستر شبکه های مجازی با استفاده از 11 ابزار خود جنگ ترکیبی راه انداخته و در این جنگ ترکیبی، دو مولفه مهم ایمان و امید مردم را مورد هجوم و حمله خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: در این جنگ تغییر روایت ها و ادراک در دستور کار دشمن است و مدیران دستگاه های اجرایی باید مراقب باشند تا در این روایت نادرست دشمن به دام نیفتند و ادراک خود را تغییر ندهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم ما در این سالها، به خوبی عمل کرده و همواره در مواقع حساس در صحنه حضور داشتند و رمز موفقیت جمهوری اسلامی همین وحدت و ایمان مردم است.

وی با اشاره به سالگرد اغتشاشات و سم پاشی دوباره دشمن با هدف بی انگیزه نشان دادن مردم ادامه داد: با تمام تبلیغات دروغین دشمن، ملت ایران مصمم تر و با اراده تر از قبل، امسال در مراسم محرم و اربعین حسینی با شور و شوق فراوان حاضر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی استانداری گلستان: وحدت رمزموفقیت جمهوری اسلامی است

معاون سیاسی استانداری گلستان: وحدت رمزموفقیت جمهوری اسلامی است