مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:012023-09-05اجتماعي

اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال آغاز شد


یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد ترافیک سنگین در محور کندوان بودیم که این وضعیت کماکان تداوم دارد.

وی افزود: درحال حاضر شاهد ترافیک سنگینی در محدوده پل زنگوله محور کندوان هستیم.

وی با اشاره به آغاز محدودیت های ترافیکی به مناسبت اربعین از ساعت 12 امروز در جاده های شمال، افزود: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: از ساعت 14 تا 22 روزهای جمعه 17 و شنبه 18 شهریور ماه امسال یک طرفه شدن محور هراز را در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی خواهیم داشت.

جهان تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت 12 تا 24 روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از کرج میدان امیر کبیر آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال آغاز شد

اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال آغاز شد