مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-12اجتماعي

خدمت رسانی به 31 هزار زائر در کربلای معلی توسط موکب شهدای سوادکوه و سوادکوه شمالی


مدیر موکب شهدای سوادکوه و سوادکوه شمالی در کربلای معلی، گفت: در مدت 10 روز استقرار موکب در کربلای معلی، 31 هزار زائر از خدمات مختلف موکب شهدای سوادکوه و سوادکوه شمالی بهرمند شده اند که نسبت به سال گذشته رشد 20 درصدی را شاهد بودیم.

- ایسنا/مازندران مدیر موکب شهدای سوادکوه و سوادکوه شمالی در کربلای معلی، گفت: در مدت 10 روز استقرار موکب در کربلای معلی، 31 هزار زائر از خدمات مختلف موکب شهدای سوادکوه و سوادکوه شمالی بهرمند شده اند که نسبت به سال گذشته رشد 20 درصدی را شاهد بودیم.

علی رمضانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به رشد 20 درصدی مراجعه کنندگان به موکب شهدای سوادکوه در ایام اربعین حسینی گفت: موکب شهدای سوادکوه و سوادکوه شمالی از سال 1395 با نام هیئت فاطمه الزهرا سوادکوه و با سرپرستی امام جمعه شهر زیراب شروع به فعالیت کرد و بعد از مدتی با دریافت مجوز موکب، به نام موکب شهدای سوادکوه و سوادکوه شمالی خدمت رسانی به زائران کربلای معلی را آغاز کرد.

رمضانی گفت: این موکب در شهر کربلا و قسمت های مختلف شهر برپا می شود و در دوسال اخیر یک مدرسه را برای این کار در اختیار گرفتیم.

مدیر موکب شهدای سوادکوه و سوادکوه شمالی اظهار کرد: از میان داوطلبین برای خدمت در موکب، بیش از 120 خادم گزینش و انتخاب می شوند و در موارد مختلف مانند درمان، اسکان، پذیرایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به 31 هزار زائر در کربلای معلی توسط موکب شهدای سوادکوه و سوادکوه شمالی

خدمت رسانی به 31 هزار زائر در کربلای معلی توسط موکب شهدای سوادکوه و سوادکوه شمالی