مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-25سياسي

آزمون مرکز وکلا در اردبیل با امنیت و سلامت کامل برگزار شد


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل در نهایت امنیت و سلامت در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو صبح جمعه در جریان بازدید از محل آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: صبح امروز این آزمون همزمان با سراسر کشور و با نظم و انضباط خاص برگزار شد تا آقایان و خانم ها به صورت مجزا در دو محل تعیین شده رقابت خود را برای راهیابی به مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: همکاری خوبی را در برگزاری این آزمون از سوی دانشگاه محقق اردبیلی و مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل شاهد بودیم که این همراهی و هماهنگی فضای مناسبی را برای شرکت کنندگان فراهم کرد تا در این آزمون حضور پیدا کنند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بیش از دو هزار و 534 نفر در این آزمون شرکت کرده بودند تا از بین آنها افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کنند بعد از گذراندن دوره های آموزشی تخصصی به عنوان وکیل با مرکز وکلا و قوه قضاییه همکاری های نزدیکی را داشته باشند.

کثیرلو افزود: در سند تحول قوه قضاییه بر آموزش و توانمندی نیروها و همچنین استفاده از ظرفیت مراکز وکلای قوه قضاییه تاکید شده که امیدواریم در استان اردبیل نیز بتوانیم از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون مرکز وکلا در اردبیل با امنیت و سلامت کامل برگزار شد

آزمون مرکز وکلا در اردبیل با امنیت و سلامت کامل برگزار شد