مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-23فرهنگي

راه حلی برای سینمای ایران از نگاه یک تهیه کننده فیلم کوتاه سینمای ایران


حسن محمدی از تهیه کنندگان موثر فیلم کوتاه ایران در جشنواره های بین المللی توسعه همکاری بین المللی و حضور در پلتفرم های بین المللی را یکی از مهمترین راه های اقتصادی شدن سینمای ایران و بازگشت سرمایه به سینمای ایران می داند.

- حسن محمدی از تهیه کنندگان موثر فیلم کوتاه ایران در جشنواره های بین المللی توسعه همکاری بین المللی و حضور در پلتفرم های بین المللی را یکی از مهمترین راه های اقتصادی شدن سینمای ایران و بازگشت سرمایه به سینمای ایران می داند.

  چرخه آموزش تا تولید و اکران در سینما می تواند رابطه مستقیم با توسعه فرهنگی یک کشور داشته باشد همانطور که دو کشور آسیایی کره جنوبی و ترکیه که سابقه کمتری نسبت به ما در سینما دارند توانسته اند در سال های اخیر جایگاه مناسبی برای خود در دنیا باز کنند.

لذا برای تحلیل شرایط فعلی سینمای ایران و چگونگی برون رفت از وضعیت نابه سامان آن، با حسن محمدی از تهیه کنندگان  فیلم کوتاه در سینمای کشورمان گفت گو کردیم.

  حسن محمدی که آثار تولیدی اش در مقام تهیه کننده فیلم کوتاه، مدیر تولید و مجری طرح همچون سور بُز ، تطبیق ، دخمه و .

جوایز مهم بین المللی را به دست آورده است و جزو تهیه کنندگان موثر فیلم کوتاه ایران در جشنواره های بین المللی محسوب می شود، توسعه همکاری بین المللی و حضور در پلتفرم های بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حلی برای سینمای ایران از نگاه یک تهیه کننده فیلم کوتاه سینمای ایران

راه حلی برای سینمای ایران از نگاه یک تهیه کننده فیلم کوتاه سینمای ایران