مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-18بين الملل

هند: سازمان ملل در صورت اصلاح نشدن، منسوخ خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سوبرامانیام جایشانکار»، وزیر امورخارجه هند هشدار داد، سازمان ملل در صورتی که به مقاومت کردن در برابر اصلاح ساختارش ادامه دهد، - وزیر امور خارجه هند خواستار اصلاح ساختار سازمان ملل شده و هشدار داد که این سازمان در صورتی که اصلاح نشود منسوخ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سوبرامانیام جایشانکار ، وزیر امورخارجه هند هشدار داد، سازمان ملل در صورتی که به مقاومت کردن در برابر اصلاح ساختارش ادامه دهد، نهایتا تبدیل به سازمانی منسوخ خواهد شد و در نتیجه این وضعیت، دیگر کسی برای یافتن راه حل به سراغ سازمان ملل نرفته و راه حل ها را در خارج از این سازمان جستجو خواهند کرد.

به نوشته خبرگزاری آسیا ، وزیر امور خارجه هند در سخنرانی خطاب به گروهی از دانشجویان هندی در موسسه فن آوری و علوم فضایی این کشور اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل را به مسافرانی که روی صندلی های یک اتوبوس نشسته اند و حاضر به بلند نشدن از جایشان حتی با وجود مشاهده مسافران نیازمند به صندلی آن ها نیستند تشبیه کرد.

جایشانکار گفت، در سال های اخیر فشار بر سازمان ملل برای تغییر پیدا کردن افزایش یافته است و لازم است که این سازمان جهانی این پیام را درک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هند: سازمان ملل در صورت اصلاح نشدن، منسوخ خواهد شد

هند: سازمان ملل در صورت اصلاح نشدن، منسوخ خواهد شد