مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 08:052023-08-31اقتصادي

چالش پروازهای خراسان جنوبی رفع شد؟


مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: طبق آخرین مکاتبه با یک شرکت هواپیمایی، مقرر شده سه پرواز در هفته به استان افزوده شود و با پیگیری ها شاهد افزایش پروازها در برنامه های زمستانه خواهیم بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: طبق آخرین مکاتبه با یک شرکت هواپیمایی، مقرر شده سه پرواز در هفته به استان افزوده شود و با پیگیری ها شاهد افزایش پروازها در برنامه های زمستانه خواهیم بود.

عظیم طهماسبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در کشور 54 فرودگاه ملکی وجود دارد که سهم خراسان جنوبی، فرودگاه های شهید کاوه بیرجند و شهدای طبس است.

وی با بیان اینکه یک شرکت هواپیمایی که از ابتدای مرداد ماه سال جاری تعداد 16 پرواز هفتگی خود را به دلیل چک فنی ناوگان ابطال کرده بود با پیگیری استاندار خراسان جنوبی، مجمع نمایندگان استان و این اداره کل تعداد شش پرواز را مجدد برقرار کرد، افزود: با پیگیری ها شاهد افزایش پروازها در برنامه های زمستانه خواهیم بود.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با بیان اینکه این پروازها در روزهای شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته برقرار شده است، تصریح کرد: پرواز روز شنبه از یازدهم شهریورماه ساعت 08:00 از تهران پرواز و ساعت 10 بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش پروازهای خراسان جنوبی رفع شد؟

چالش پروازهای خراسان جنوبی رفع شد؟