مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-20اقتصادي

رشد 105 درصدی خرید تضمینی گندم استان زنجان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از رشد 105 درصدی خرید تضمینی گندم از کشاورزان زنجانی نسبت به سال گذشته در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون بیش از 431 هزار تن گندم کشاورزان که در سال زراعی جاری برداشت کرده اند از طریق 41 مرکز ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تاکنون 66 هزار و 504 محموله گندم از 26 هزار و 629 گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و بخش خصوصی، در راستای برنامه ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

وی افزود: بیش از 3 هزار و 843 میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که تا تاریخ 25 مرداد ماه سال جاری گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شده است.

زمانی با اشاره به اینکه مطالبات پرداخت شده حدود 70 درصد از بهای محموله های تحویلی گندمکاران است، بیان داشت: بهای پرداخت شده بخشی از مطالبات گدمنکاران است و ما بقی مطالبات در هفته های آتی به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 105 درصدی خرید تضمینی گندم استان زنجان

رشد 105 درصدی خرید تضمینی گندم استان زنجان