مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-22سياسي

امام جمعه شیراز: دفاع مقدس هیچ گاه از تاریخ جهان محو نخواهد شد


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: هفته دفاع مقدس یادآور صحنه هایی از حماسه بزرگ و عظمت ملت ایران است که در تاریخ جهان محو نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با تاکید بر اینکه ما باید تلاش کنیم برای اینکه گناه نکنیم، اظهار داشت: گوش ها، چشم ها، زبان ها، دست ها و پاها در معرض فریب شیطان و معصیت خدا هستند الا اینکه خداوند متعال عنایت کند و انسان صاحب ملکه تقوا شود و در دلش خوف از خدا چنان جای بگیرد که معصیت برایش تلخ ترین کار باشد.

  وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از درس های جنگ، شهدا، رزمندگان و ایثارگران تقوا است و از خدا ترسیدند که مقابل دشمن ایستادند و عقب نشینی نکردند، امروز در همه شهرها قبل از آن که واحد های مختلف رژه بروند جانبازان و ایثارگران حرکت کردند به این معنا که پای همان حرفی که از اول زدیم یعنی با تقوا و ترس از خدا تا آخر ایستاده ایم.

  امام جمعه شیراز تاکید کرد: این روحیه تقوا را که جلوه مهم و بسیار درخشان سال های دفاع مقدس است برای خودمان تجدید کنیم و از خدا بخواهیم پای همان حرف ها مثل شهدا و ایثارگران تا آخر بایستیم و تقوا را رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: دفاع مقدس هیچ گاه از تاریخ جهان محو نخواهد شد

امام جمعه شیراز: دفاع مقدس هیچ گاه از تاریخ جهان محو نخواهد شد