مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 05:002023-09-19اقتصادي

کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها با بهره گیری از سامانه های مبتنی بر AI


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مازندران سامانه ای را برای پایش و کنترل تجهیزات الکترونیکی موجود در ساختمان ها عرضه کرده اند که به گفته آنها بهره گیری از این سامانه موجب کاهش مصرف انرژی خواهد شد.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مازندران سامانه ای را برای پایش و کنترل تجهیزات الکترونیکی موجود در ساختمان ها عرضه کرده اند که به گفته آنها بهره گیری از این سامانه موجب کاهش مصرف انرژی خواهد شد.

صادق ابراهیم زاده، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با ایسنا، گفت: سامانه BMS یا Building management system که به آن مدیریت هوشمند ساختمان می گویند، از دستاوردهای ما به شمار می رود که با استفاده از کاربر می تواند پایش مداوم بخش های مختلف ساختمان را از طریق اعمال فرامین انجام دهد.

وی با بیان اینکه سیستم هایی که ما در این زمینه عرضه کردیم، با دستگاه های سنتی متفاوت است، اظهار کرد: حفاظت کاربران، حفاظت از تجهیزات متصل به سامانه و رابط کاربری مناسب از ویژگی ها و مزایای این سامانه است و کاربران می توانند از راه دور به سامانه متصل شوند و از طریق اینترنت اشیاء، تجهیزات خود را کنترل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها با بهره گیری از سامانه های مبتنی بر AI

کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها با بهره گیری از سامانه های مبتنی بر AI