مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:402023-08-26اقتصادي

رویافروشی مشاوران زرد در امتداد مافیای کنکور!


روزنامه«جوان» در گزارشی دغدغه این روزهای کنکوری ها یعنی قیمت های نجومی مشاوران برای انتخاب رشته را زیر ذره بین برد و ابعاد دیگری از مافیای کنکور را بررسی کرد.

- روزنامه جوان در گزارشی دغدغه این روزهای کنکوری ها یعنی قیمت های نجومی مشاوران برای انتخاب رشته را زیر ذره بین برد و ابعاد دیگری از مافیای کنکور را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه جوان در گزارشی با عنوان رویافروشی مشاوران زرد در امتداد مافیای کنکور! دغدغه این روزهای کنکوری ها یعنی قیمت های نجومی مشاوران برای انتخاب رشته را زیر ذره بین برد و ابعاد دیگری از مافیای کنکور را بررسی کرد.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است: بگذریم از اینکه گاهی اوقات برخی از این داوطلبان به توصیه مشاوران زرد کنکور رشته هایی را انتخاب می کنند که هیچ تناسبی با علاقه آن ها ندارد.

به همین خاطر هم 30 درصد کنکوری ها پس از قبولی به دلیل انتخاب رشته نادرست تغییر رشته می دهند.

با تمام تغییراتی که در کنکور امسال رخ داده است، از دو مرحله ای شدن گرفته تا تأثیر 40 درصدی سوابق تحصیلی، در نهایت دیپلمه های امروزی مانند دهه شصتی ها فکر نمی کنند و بازار کنکور مانند گذشته داغ نیست.

کنکور در سال های اخیر نسبت به دو دهه گذشته محبوبیت و گستردگی خود را از دست داده است و این را می توان از آمار و ارقام شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویافروشی مشاوران زرد در امتداد مافیای کنکور!

رویافروشی مشاوران زرد در امتداد مافیای کنکور!