مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-09سياسي

محافل قرآنی مشترک نشانگر همدلی قاریان و زائران است


رییس دارالقرآن عتبه حسینی برگزاری خوب محافل قرآنی مشترک را نشانگر همدلی قاریان و همگرایی زائران دانست و بر عزم دارالقرآن بر ادامه همکاری ها و اجرای برنامه های مشترک تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در اربعین امسال برنامه های قرآنی و همکاری های مشترک کمیته فرهنگی و دارالقرآن گسترده تر بود.

در دیدار رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با حجت الاسلام شیخ خیر الدین رییس دار القرآن عتبه علوی با حضور مسئول ارتباطات کمیته فرهنگی و مسئول محافل قرآنی دار القرآن عتبه، گزارشی از برنامه های متعدد قرآنی در موسم اربعین ارائه شد.

حجت الاسلام احمدی با تقدیر از حمایت ها و همکاری های صمیمانه مسئولان عتبه ها به ویژه عتبه حسینی بیان داشت: بیش از 800 محفل قرآنی و کرسی تلاوت در موسم به اجرا در آمد از تنوع برنامه های قرآنی و اعزام 100 قاری و دایر کردن ایستگاه ها و مواکب قرآنی مشترک کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و دارالقرآن عتبه حسینی و امضای طومار از سوی میلیون ها زائر در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم، خبر داد و گفت با توجه به استقبال زیاد زائران از برنامه های قرآنی و ضرورت انس با قرآن و اهتمام به برنامه های قرآنی برای گروه های مختلف، همکاری های گروه قرآن و دار القرآن باید گسترده تر و عمیق تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محافل قرآنی مشترک نشانگر همدلی قاریان و زائران است

محافل قرآنی مشترک نشانگر همدلی قاریان و زائران است