مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 19:052023-08-26بين الملل

ارتش سوریه حمله تروریست ها به چند محور جنوب ادلب را دفع کرد


نیروهای ارتش سوریه حملات امروز عناصر تروریست به چند محور در جنوب ادلب (در شمال سوریه) را ناکام گذاشته و آنها را مجبور به عقب نشینی کردند.

- نیروهای ارتش سوریه حملات امروز عناصر تروریست به چند محور در جنوب ادلب (در شمال سوریه) را ناکام گذاشته و آنها را مجبور به عقب نشینی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتش سوریه در پاسخ به حملات تروریست ها به چندین محور در جنوب ادلب که پس از حمله به خطوط تدارکاتی تروریست ها انجام گرفت، آنها را مجبور به عقب نشینی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، ارتش سوریه امروز شنبه به حمله تروریست های انصار التوحید وابسته به القاعده در محور منطقه الملاجه در جبل الزاویه واقع در جنوب ادلب پاسخ داد.

چند روز پیش، مرکز روسی آشتی گروه های متخاصم در سوریه موسوم به حمیمیم اعلام کرده بود که 17 تن از اعضای گروهک هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) در حمله هوایی نیروی هوایی روسیه به مقر این گروهک در روستایی در استان ادلب کشته شدند.

مرکز آشتی روسیه مجددا از سرکردگان گروه های تروریستی خواست تا بمباران مواضع نیروهای سوری و تأسیسات زیربنایی غیرنظامی را متوقف کنند.

حمیمیم تأکید کرد که اگر تحریکات متوقف نشود، حملات نظامی روسیه با دقت بالا با هدف نابودی گروه های تروریستی ادامه خواهد یافت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش سوریه حمله تروریست ها به چند محور جنوب ادلب را دفع کرد

ارتش سوریه حمله تروریست ها به چند محور جنوب ادلب را دفع کرد