مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-28سياسي

نماینده شاهرود: حاشیه سازی و انتقاد غیرمنصفانه را در کار دخالت ندادیم


نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان حاشیه سازی، انتقاد غیرمنصفانه، مچ گیری، فضاسازی و نگاه های منفی را در کار خود دخالت ندادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، علی اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح هم زمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی که با حضور استاندار سمنان در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد:  با افتخار اعلام می کنم مجموعه کسانی که در دستگاه های دولتی مشغول هستند، با نیت خالصانه، فداکاری، پشتکار و دلسوزی خدمت می کنند.

وی اضافه کرد: ما به عنوان نماینده مردم، هر کجا کوتاهی، کم کاری، اشتباه و انحراف از اختیارات را مشاهده کنیم، تذکر خواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: در ابتدای خدمت بنده برای مردم شهرستان های شاهرود و میامی، در بخش های مدیریتی، رویکردی و اقتصادی فاصله ای بین شهرستان شاهرود و میامی وجود داشت که ما با یک دید جامع، فراگیر و متوازن در جهت رفع این مشکل گام برداشتیم و فرمول موجود را برهم زدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شاهرود: حاشیه سازی و انتقاد غیرمنصفانه را در کار دخالت ندادیم

نماینده شاهرود: حاشیه سازی و انتقاد غیرمنصفانه را در کار دخالت ندادیم