مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:112023-09-10سياسي

همدان، اولین استان برگزارکننده نمایشگاه کتاب دفاع مقدس بعد از اپیدمی کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سردار مهدی فرجی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در همدان اظهار کرد: جای خوشحالی است بعد از برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی و رضایت مندی مردم، قرار است نمایشگاه بزرگ کتاب دفاع مقدس را در راستای دومین کنگره ملی شهدا برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه طی هفت روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی همدان و اواسط مهرماه برپا خواهد شد که چهار روز از برپایی آن همزمان با اجلاسیه کنگره شهدا خواهد بود.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان با اشاره به برگزاری چندین جلسه تخصصی پیرامون این رویداد بزرگ عنوان کرد: نیازمند هماهنگی بیشتر بین دستگاه های اجرایی هستیم تا بعد از سه سال وقفه و در شرایطی که آخرین دوره این نمایشگاه در قم برگزار شد، این رویداد بزرگ ملی و فرهنگی را به بهترین شکل در همدان برپا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای ما بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است که در کنار اجلاسیه کنگره 8 هزار شهید، یک رویداد متفاوت و بزرگ فرهنگی - ملی را با حضور ناشران مطرح و به بهترین شکل برگزار کنیم.

فرجی با بیان اینکه نگاه ستاد اجرایی کنگره شهدا بر این است که این رویداد فقط به یک نمایشگاه کتاب معطوف نباشد، اضافه کرد: تلاش می کنیم برنامه های مختلفی مثل گروه سرود و تئا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان، اولین استان برگزارکننده نمایشگاه کتاب دفاع مقدس بعد از اپیدمی کرونا

همدان، اولین استان برگزارکننده نمایشگاه کتاب دفاع مقدس بعد از اپیدمی کرونا