مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-30سياسي

تأمین اعتبار تکمیل بیمارستان دوم قاین


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: اعتبار تکمیل بیمارستان دوم قاین تامین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پس از دیدار رییس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی با وزیر بهداشت اعتبار تکمیل بیمارستان دوم قاین تامین شد و برای آغاز عملیات اجرایی در روزنامه رسمی به مناقصه گذاشته شد.

سلمان اسحاقی در این ارتباط با بیان اینکه عدم پیگیری و توجه متولیان این امر در استان باعث عودت اعتبار این طرح به سازمان برنامه بودجه شده بود، گفت: با آغاز مرحله بعدی نیاز شهرستان قاینات در تخت های درمانی برای همیشه رفع می شود.

نماینده قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فراخوان مناقصه برای تکمیل ساختمان بیمارستان دوم قاین که برای 166 تختخوابی دیده شده بود در روزنامه رسمی منتشر شد پس از این مرحله با اجرایی شدن مصوبه الحاق 9 هزار و 700 متر مربع با هدف ارتقای مجموعه درمانی بیمارستان شهدای قائنات به 300 تخت نیاز این شهرستان برای همیشه در تخت های درمانی برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه ما شاهد یک تعلل بودیم که ضمن تشکر از رسانه های استان و صدا و سیما که در قالب گزارش خبری تعلل در این موضوع را پیگیری کردند در صورت تکرار این اتفاقات قطعا ضمن ارائه گزارش از استنکاف از تکالیف مدیران مربوطه از بعد حقوقی پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اعتبار تکمیل بیمارستان دوم قاین

تأمین اعتبار تکمیل بیمارستان دوم قاین