مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-24فرهنگي

پاشنه آشیلِ نبود اکوسیستم در تئاتر چیست؟


در یک نشست تخصصی تئاتری با اشاره به اینکه اکوسیستم تئاتر در کشور شکل نگرفته، تاکید شد: چنانچه ساختار هنر نمایش به گونه ای تعریف شود که چرخه آفرینش و تولید نمایش به یک اکوسیستم تبدیل شود اتفاق بسیار بزرگی خواهد افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، نخستین گردهمایی علمی با عنوان اکوسیستم تئاتر در خانه تئاتر برگزار شد.

این گردهمایی که از سوی انجمن مدرسان خانه تئاتر برگزار می شد، به دبیری آرمان طیران و هادی سالارورزی، اکوسیستم تئاتر را با بررسی و واکاوی سالن های تئاتر خصوصی با عنوان تماشاخانه ها؛ شریان بودن یا نبودن زیر ذره بین کارشناسی قرار داد.

انجمن مدرسان خانه تئاتر در این جلسه میزبان شاهین چگینی، رییس هیات مدیره انجمن تماشاخانه های خصوصی، سعید دولتی تهیه کننده و مجری طرح تئاتر و نادر علیمردانی مدیر استودیو سپندفیلم بود.

مرکز بررسی های استراتژیک در تئاتر هادی سالارورزی در آغاز با ارائه توضیحاتی در خصوص لزوم برگزاری سلسله نشست های تخصصی اکوسیستم تئاتر، گفت: این سلسله نشست ها که نخستین جلسه آن برگزار خواهد شد، به چرخه تولید تئاتر و اکوسیستم آن اختصاص دارد.

ما هر ماه با آسیب شناسی پیرامون زیست عنصر نمایش در بدنه جامعه، موضوعی را زیر ذره بین کارشناسی خواهیم برد و بر اساس نیاز بدنه تئاتر کشور، راهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشنه آشیلِ نبود اکوسیستم در تئاتر چیست؟

پاشنه آشیلِ نبود اکوسیستم در تئاتر چیست؟