مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 01:052023-09-04سياسي

سفر یک روزه رییس جمهور به خراسان جنوبی در روز اربعین


بیرجند_ استاندار خراسان جنوبی از سفر یک روزه رییس جمهور به استان همزمان با روز اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت امشب در جمع رسانه ها اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی هستیم و فضای کشور اربعینی شده است.

وی با بیان اینکه چند سالی بوده که فضای معنوی که در خاورمیانه به برکت پیاده روی اربعین ایجاد شده کشورهای منطقه را تحت تأثیر قرار داده است، تصریح کرد: هر چند کشورهای معاند در جهت کمرنگ کردن این موضوع کارهای بسیاری انجام داده و می دهند ولی هر ساله شاهد شکوه بیشتر حضور مردم در مراسم اربعین هستیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رمز موفقیت هایی که کشورمان کسب کرده به سبب فرهنگ عاشورایی، اربعینی و حسینی حاکم در آن است، افزود: اگر کشور ایران توانسته در 40 ساله اخیر در مقابل تحریم های زمین گیر کننده دشمن ایستادگی کند به تاسی از فرهنگ حسینی و عاشورایی است.

قناعت اضافه کرد: هر ساله شاهد حضور میلیونی مردم کشورمان در کشور عراق هستیم و از استان خراسان جنوبی هم تعداد زیادی برای این شرکت در این مراسم اعزام شدند.

وی با بیان اینکه همه در کشور در ایام اربعین درگیر موضوع اربعین هستند، بیان داشت: افرادی که نتوانسته اند در این مراسم شرکت کنند واژه جاماندگان اربعین را برای آنها به کار می برند و شاهد تجمع این افراد در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر یک روزه رییس جمهور به خراسان جنوبی در روز اربعین

سفر یک روزه رییس جمهور به خراسان جنوبی در روز اربعین