مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-02فرهنگي

دانشگاه الزهرا دبیرخانه جشنواره بین المللی فرهنگ ملل و اقوام شد


رییس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی دانشگاه الزهرا(س) را به عنوان دبیرخانه «دومین جشنواره بین المللی فرهنگ ملل و اقوام»در سال 1402 انتخاب کرد.

- رییس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی دانشگاه الزهرا(س) را به عنوان دبیرخانه دومین جشنواره بین المللی فرهنگ ملل و اقوام در سال 1402 انتخاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه الزهرا (س)، طی حکمی از سوی هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان، دانشگاه الزهرا(س) به عنوان دبیرخانه دومین جشنواره بین المللی فرهنگ ملل و اقوام در سال 1402 انتخاب شد.

با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های علمی و استراتژیک موجود در کشور و اهمیت نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه علی الخصوص کشورهای محور مقاومت، معرفی و ارائه پتانسیل های دیپلماسی علمی در زمینه تحصیل در ایران و جذب و پذیرش دانشجویان بین المللی از کشورهای مختلف دنیا در عرصه های بین المللی همسو با سیاست های کلان کشور حائز اهمیت است.

با توجه به سبقه موفق و فعال دانشگاه الزهرا (س) در زمینه فعالیت های بین المللی و سیاست های مشخص و مدون در زمینه جذب دانشجویان بین المللی و با توجه به موارد تبیین شده در سند جشنواره جاذبه های تحصیل در ایران ، این دانشگاه در نظر دارد 101 غرفه از 101 کشور را به کمک دانشجویان بین المللی سراسر کشور در دومین جشنواره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه الزهرا دبیرخانه جشنواره بین المللی فرهنگ ملل و اقوام شد

دانشگاه الزهرا دبیرخانه جشنواره بین المللی فرهنگ ملل و اقوام شد