مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-28اقتصادي

زباله سوز ساری 170 میلیارد تومان پول می خواهد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران،گفت: زباله سوز ساری برای بهره برداری نیاز به 170 میلیارد تومان اعتبار دارد که با توجه به اهتمام دولت برای تکمیل این طرح مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فتح الله فرج پور صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: جهت گیری دولت برای رشد اقتصادی در مازندران در برنامه کاری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: براساس عملکرد رشد اقتصادی 1401 حدود 81 هزار میلیارد سرمایه گذاری در استان از منابع مختلف انجام شده که بخشی از منابع بودجه عمومی و بقیه از سایر منابع است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، اضافه کرد: تدوین رشد اقتصادی سال 1402 در دستور کار قرار گرفته و به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده و در این برنامه سه شاخصه تولید، صادرات و اشتغال مورد توجه قرار گرفته است و هدف گذاری ما هشت درصد است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم انجام شده در سال 1401، پیگیری و استفاده از ظرفیت های بودجه است در بحث تامین آب 700 میلیارد تومان اعتبار در حال پیگیری است.

 فرج پور کل منابع تخصیص پیدا کرده سال 1401 حدود را  9 هزار میلیارد تومان است که دو هزار میلیارد تومان از منابع استانی و مابقی از سایر منابع تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله سوز ساری 170 میلیارد تومان پول می خواهد

زباله سوز ساری 170 میلیارد تومان پول می خواهد