مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-27اقتصادي

4 پروژه ورزشی در مدارس رفسنجان افتتاح شد


4 پروژه ورزشی شامل «سه زمین چمن مصنوعی و یک زمین فوتبال ساحلی» با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت در مدارس رفسنجان افتتاح شد.

- کرمان- 4 پروژه ورزشی شامل سه زمین چمن مصنوعی و یک زمین فوتبال ساحلی با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت در مدارس رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برای ساخت هر کدام از زمین های چمن در مدارس شهرستان بیش از شش میلیارد ریال هزینه شده است.

رضا رضایی بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح ها از آذر ماه سال گذشته آغاز شد که هزینه ساخت آنها از محل بودجه طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مشارکت شهرداری و درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان تأمین شده است.

رضایی بیان کرد: زمین چمن مدرسه فاطمه معاون با مساحت یکهزار 200 متر مربع و اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی در چهارمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از بهره برداری یک باب زمین فوتبال ساحلی با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان در مدرسه فاطمه معاون خبر داد.

رضا رضایی گفت: زمین چمن مصنوعی اردوگاه دانش آموزی سعید آباد ده شفیع رفسنجان به مساحت یکهزار و 160 متر مربع نیز با اعتباری بالغ بر 600 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پروژه ورزشی در مدارس رفسنجان افتتاح شد

4 پروژه ورزشی در مدارس رفسنجان افتتاح شد