مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-13سياسي

استاندار البرز: انتخابات پیش رو با اتحاد و همدلی، پرشور برگزار می شود


استاندار البرز با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو با اتحاد و همدلی، پرشور حاضر خواهیم شد، گفت: باید تمام توان خود را برای کسب رضایتمندی مردم و حل مشکلات آنها معطوف کنیم و دیدارهای مردمی و میزهای خدمت برپا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز چهارشنبه 22 شهریورماه 1402 با حضور فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام رضا(ع) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری اجتماع اربعین، افزود: با همدلی و انسجام و تلاشی که در راستای کسب رضایتمندی مردم صورت گرفته، شاهد افزایش حمایت های اجتماعی و حضور مردم در مراسم مختلف هستیم.

وی ادامه داد: همزمان با مراسم مذهبی پایان ماه صفر راهپیمایی هایی در نقاط مختلف شهر و به طور متمرکز در امامزاده حسن(ع) برگزار خواهد شد.

عبداللهی گفت: هفته دفاع مقدس و هفته وحدت را نیز در پیش داریم که مراسم و جشن هایی را در استان خواهیم داشت که جشن بزرگ غدیر از جمله آنها است.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی را نیز در پیش داریم و باید مدیران استان به پاس تلاش های نیروهای فراجا در این مناسب مراسم یادبود و تقدیر برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: انتخابات پیش رو با اتحاد و همدلی، پرشور برگزار می شود

استاندار البرز: انتخابات پیش رو با اتحاد و همدلی، پرشور برگزار می شود