مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-09بين الملل

هشدار مدیر اف بی آی درباره شمار جاسوسان روسی در آمریکا


مدیر اف بی آی هشدار داد که تعداد جاسوس های روسی که در داخل ایالات متحده فعالیت می کنند «هنوز خیلی زیاد است» و این علی رغم تلاش ها برای بیرون راندن آنهاست.

- مدیر اف بی آی هشدار داد که تعداد جاسوس های روسی که در داخل ایالات متحده فعالیت می کنند هنوز خیلی زیاد است و این علی رغم تلاش ها برای بیرون راندن آنهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری سی ان ان، کریستوفر رای، مدیر اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) در جریان اظهاراتی در موزه جاسوسی واشنگتن گفت: تهدید ضد اطلاعات و جاسوسی سنتی روسیه همچنان گسترده است.

او افزود: ردپای اطلاعاتی روسیه - منظور من افسران اطلاعاتی است - هنوز در ایالات متحده بسیار بزرگ است و ما دائما با آن برخورد می کنیم و سعی داریم به هر طریقی که می توانیم مانع از آن شده و از آن جلوگیری کرده و آن را مختل کنیم.

فعالیت جاسوسان روسیه در خاک آمریکا موضوع جدیدی نیست، اما از آنجایی که مقامات ایالات متحده به طور فزاینده ای روسیه را در دوران ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین به عنوان یک دشمن تلقی می کنند، نگرانی های ضد جاسوسی سنتی که زمانی به عنوان یادگارهای جنگ سرد تصور می شد، بار دیگر توجهات را به خود جلب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیر اف بی آی درباره شمار جاسوسان روسی در آمریکا

هشدار مدیر اف بی آی درباره شمار جاسوسان روسی در آمریکا