مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-31اقتصادي

370 هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح های عمرانی اختصاص می یابد


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امسال 370 هزار میلیارد تومان از منابع به طرح های عمرانی اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز اقدامات دولت سیزدهم را نیز مایه مباهات و ره توشه ای برای تداوم تلاش دانسته و افزود: دغدغه دولت سیزدهم، حل مشکلات مردم، تأمین امنیت، آسایش و رفاه بیشتر به صورت شبانه روزی بوده تا زندگی به کام مردم کشور شیرین تر شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین تصریح کرد: دولت در تلاش است که مسئله شناسی درستی انجام داده و اولویت بندی در حل مشکلات و موانع توسعه ای در سطوح ملی تا شهرستانی انجام شود و رشد و توسعه تسریع یابد.

منظور در ادامه با اشاره به اینکه استان ها متناسب با شرایط موجود، مسائل ویژه ای دارند، افزود: کمک می کنیم تا با تفویض اختیارات به استانداران و تمرکز زدایی، مشکلات سریع تر رفع شود.

وی همچنین با بیان اینکه با تلاش های انجام شده در آذربایجان غربی، استان در مسیر رشد قرار گرفته، اظهار کرد: آذربایجان غربی با توجه به ظرفیت های بالقوه، می تواند به عنوان قطب های ترانزیتی، تجارت خارجی، محصولات کشاورزی و معدنی در مسیر توسعه گام های مؤثری بردارد که بخشی از ظرفیت های موجود هنوز فعال نشده و نیاز است پشتیبانی های لازم برای بهره برداری از این ظرفیت ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

370 هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح های عمرانی اختصاص می یابد

370 هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح های عمرانی اختصاص می یابد