مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-18اجتماعي

تخریب پل آستارا به دلیل بارش سیل آسای باران


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از تخریب بخشی از پل سیبری آستارا در اثر بارش 265 میلی متری باران در آستارا خبر داد و گفت: به دلیل طغیان رودخانه و حجم زیاد باران و به منظور حفظ سلامتی مردم منع ترافیک و تردد خودرو در جاده اصلی لوندویل آستارا ممنوع شده است.

- امیر مرادی مدیرکل مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بارش شدید باران در آستارا اظهار کرد: در طی پنج ساعت از بامداد گذشته شاهد بارش 265 میلی متری باران در آستارا و به ویژه در منطقه لوندویل بودیم که این امر منجر به سیلابی شدن رودخانه و ایجاد سیلاب شد.

وی از تخریب بخشی از پل سیبری آستارا در اثر بارش 265 میلی متری باران در آستارا خبر داد و گفت: به دلیل بارش شدید باران در مدت زمان کم در این شهر، بخشی از پل سیبری آستارا تخریب و بازارچه منطقه تا به زیر آب رفته است هر چند نیروهای امدادی از چهار صبح در منطقه حضور داشته و تمامی اقدامات فوری برای رفع بحران در حال انجام است.

وی با اشاره به منع تردد خودرو در جاده اصلی لوندویل آستارا به دلیل بارش های باریده شده، تصریح کرد: حجم بارش باران در منطقه بسیار زیاد و سیل آسا بوده و به دلیل طغیان شدن رودخانه بخشی از آب به روی جاده آماده است، لذا و به منظور حفظ سلامتی مردم و با هماهنگی با نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب پل آستارا به دلیل بارش سیل آسای باران

تخریب پل آستارا به دلیل بارش سیل آسای باران