مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-05اجتماعي

موج بازگشت زائران اربعین از فردا آغاز می شود


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بازگشت زائران اربعین حسینی از فردا شروع شده و امکانات برگشت زائران از مرز مهران به مقصد اردبیل فراهم شده است.

- رضا شیرین زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: نیروهای ما در مرز برکت مهران مستقر شدند تا به محض ورود زائران استان اردبیل آنها را به اتوبوس های متوقف شده در پایانه مرزی مهران راهنمایی کرده تا امکان بازگشت آنها در سریع ترین زمان فراهم آید.

وی به گرمای بی سابقه در مهران اشاره کرد و گفت: انتظار می رود زائران در مسیر برگشت تنها به مرز مهران و عبور از آن متمرکز نشوند بلکه سعی کنند از سایر مرزها نیز بازگشت خود را به گونه ای برنامه ریزی کنند تا مشکلی در مسیر بازگشت و ترافیک به وجود نیاید.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر روزانه 120 هزار تردد در پایانه مرزی مهران به ثبت می رسد و در چند روز اخیر بیش از 1.

5 میلیون نفر از طریق مرزهای کشورمان به کربلای معلی سفر کردند که ما پیش بینی می کنیم از فردا موج بازگشت زائران اربعین حسینی را به مرز مهران شاهد باشیم.

شیرین زاده از استقرار ده ها اتوبوس اردبیل با تجهیزات و امکانات مناسب در پایانه مرزی مهران خبر داد و افزود: قرار است به سرعت جابجایی زائران با حفظ مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج بازگشت زائران اربعین از فردا آغاز می شود

موج بازگشت زائران اربعین از فردا آغاز می شود