مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-02اجتماعي

جزییات استقرار بالن فضایی اینترنت در مرز مهران


مسوولان با اعلام اینکه مشکل آنتن دهی در مسیرهای منتهی به مرزی مهران وجود ندارد، از احداث 13 سایت دائم تلفن همراه در مسیرهای منتهی به مرز مهران خبر داده و گفته اند که با استقرار بالن فضایی در پایانه شهید سلیمانی نیز چتر وای فای رایگان برای استفاده زائران .

- مسوولان با اعلام اینکه مشکل آنتن دهی در مسیرهای منتهی به مرزی مهران وجود ندارد، از احداث 13 سایت دائم تلفن همراه در مسیرهای منتهی به مرز مهران خبر داده و گفته اند که با استقرار بالن فضایی در پایانه شهید سلیمانی نیز چتر وای فای رایگان برای استفاده زائران حسینی در مرز مهران فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بالن مخابراتی به جای مبارزه با باد، از هوش مصنوعی استفاده می کنند تا ارتفاع خود را تغییر دهند و برای رسیدن به مقصد خود از جریان هوا استفاده می کنند؛ این امر می تواند به طی مسیرهایی منجر شود که طولانی و یا پیچیده هستند ولی در عین حال به انرژی بسیار زیادی هم نیاز ندارند.

همچنین این بالن ها می توانند دسترسی به اینترنت را با ثبات بیشتری فراهم کنند.

در ایران، چند سالی است که به مناسبت فرا رسیدن اربعین، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خدمات ویژه ای را برای زائران درنظر می گیرند که از جمله آن می توان به بالن سازمان فضایی که یکی از کارکردهایش ارایه اینترنت رایگان است اشاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات استقرار بالن فضایی اینترنت در مرز مهران

جزییات استقرار بالن فضایی اینترنت در مرز مهران