مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-29ورزشي

اعزام 168 خانواده شهدا و ایثارگران به مکه مکرمه توسط بنیاد شهید آذربایجان غربی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: طی امسال برای اولین بار به همت مجموعه بنیاد شهید 168 از خانواده شهدا و ایثارگران عازم مکه مکرمه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام داود میرزایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: طی امسال برای اولین بار به همت مجموعه بنیاد شهید 168 از خانواده شهدا و ایثارگران عازم خانه شدند .

وی با اشاره به برنامه های که طی امسال توسط اداره کل انجام شده است تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون برنامه های ارزشمندی در حوزه های فرهنگی و آموزشی از جمله ؛ گرامیداشت شهدای 7 تیر سردشت، کاروان های زیارتی، مسابقات ورزشی، اردوهای مختلف، حمایت از دانش آموزان ممتاز، مشاوره به دانشجویان، تشکیل جلسات شاهد و شورای ترویج، برپایی موکب اربعین و غیره برگزار شده است.

حجت الاسلام داوود میرزایی با اشاره ایام اربعین عنوان کرد: برای اولین در موکب اربعین در تمرچین عکس شهدا بر روی کوله پشتی های زوار نصب و الصاق می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به تألیف چندین کتاب در خصوص زندگینامه شهدا تاکید کرد : در خصوص تسهیلات بانکی مسکن 1983 به بانک ها معرفی که 1344 نفر با اعتبار 373 میلیارد تومان جذب شده است و حائز رتبه دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 168 خانواده شهدا و ایثارگران به مکه مکرمه توسط بنیاد شهید آذربایجان غربی

اعزام 168 خانواده شهدا و ایثارگران به مکه مکرمه توسط بنیاد شهید آذربایجان غربی