مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-27سياسي

حس تحول در برخی از مدیران وجود ندارد


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حس تحول در برخی از مدیران وجود ندارد، گفت: دولت سیزدهم در حال پرداخت بدهی و جبران سوءمدیریت در دولت گذشته است اما متأسفانه حس تحول در برخی از مدیران وجود ندارد و ساختار اداری کشور در برخی از حوزه ها با مشکل مواجه است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در همایش روز کارمند در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه سیدالشهدا(ع) با خون خود باعث دگرگونی در جهان اسلام شد، اظهار کرد: برگزاری همایش پیاده روی اربعین، پیغام دینداری و ولایتمداری جهان اسلام علیه استکبار و منافقین است.

وی با اشاره به برنامه استکبار برای نابودی انقلاب اسلامی در طول 44 سال گذشته گفت: دشمن برای از بین بردن انقلاب در سالیان مختلف آنچه توان داشت انجام داد و دیگر تحریمی نبوده که اعمال نکرده است اما انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده و قدرت در جهان اسلام و بین الملل تاکنون در برابر تمامی این قدرت و تحریم ها مقاومت کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر وحشت استکبار از استحکام انقلاب اسلامی افزود: صحنه انقلاب بسیار خاص و حساس است، زیرا دشمن به این قطعیت رسیده که حیات جمهوری اسلامی به معنای نابودی استکبار می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حس تحول در برخی از مدیران وجود ندارد

حس تحول در برخی از مدیران وجود ندارد