مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 05:102023-08-25سياسي

بهره برداری از 157 طرح دهیاری ها در مازندران


مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته دولت 157 طرح شاخص اجرایی شده توسط دهیاران در روستاهای مازندران به بهره برداری می رسد.

- علی اصغر احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا از خدمات نظام و دولت گزارش داده و اقدامات اجرایی در موضوعات مختلف از جمله عمرانی به اطلاع مردم رسانده شود.

وی از بهره برداری 157 طرح در روستاهای مازندران با هزینه کرد 500 میلیارد تومانی توسط دهیاران همزمان با هفته دولت در روستاهای استان خبر داد و افزود: این میزان طرح توسط دهیاران اجرایی شده است و علاوه بر این طرح ها، پروژه های دستگاهای دولتی در روستاها اجرایی کردند نیز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با اشاره به اینکه عمده این طرح ها در بخش عمرانی و اقتصادی است، یادآورشد: عملیات اجرایی چند طرح نیز هم زمان با هفته دولت در روستاهای مازندران آغاز خواهد شد و بر اساس زمانبندی و توان مالی دهیاری ها اجرایی می شود.

احمدی اجرا و بهره برداری طرح ها در روستاها توسط دهیاری ها را نقطه عطفی برای توانمند شدن دهیاران استان برشمرد و تصریح کرد: در دهه فجر و هفته دولت سال قبل نیز طرح های خوبی در روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 157 طرح دهیاری ها در مازندران

بهره برداری از 157 طرح دهیاری ها در مازندران