مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-09اجتماعي

شبکه مترو تهران در آستانه افتتاح 5 ایستگاه جدید


پیشرفت عملیات اجرایی پروژه های ساخت ایستگاه های جدید در خطوط مختلف شبکه مترو تهران، منجر به تکمیل قریب الوقوع 5 ایستگاه و اضافه شدن آنها به امکانات حمل و نقل عمومی پایتخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محسن هرمزی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت متروی پایتخت با اعلام مطلب فوق افزود: به موجب حمایت مراجع ذیربط مبنی بر تأمین منابع مالی و تلاش پیمانکاران، مشاوران و همکاران شرکت متروی تهران، موعد بهره برداری از 5 ایستگاه جدید بزودی فرا خواهد رسید که در همین راستا ایستگاه میدان کتاب که یکی از زیباترین ایستگاه های شبکه مترو به شمار آمده و آخرین ایستگاه از بخش منتهی الیه شمال غربی خط 7 مترو به حساب می آید، به همراه 3 ایستگاه شهران، شهرزیبا و کوهسار از قطعه شمالی خط 6 و نیز 5.

5 کیلومتر مسیر تونلی این خط در مهر ماه تقدیم شهروندان پایتخت خواهد شد.

هرمزی در ادامه به روند آماده سازی خط متروی پرند اشاره کرد و گفت: این پروژه شامل یک ایستگاه و 19 کیلومتر مسیر رفت و 19 کیلومتر مسیر برگشت، عملاً هفته های پایانی روند تکمیل خود را طی می کند و تجهیزات باقی مانده آن نیز در حال تهیه و نصب است.

در مورد تأمین نیروی برق ثابت و مطمئن پروژه نیز مذاکرات لازم با وزارت نیرو صورت گرفته تا به موجب استقرار و راه اندازی دو فیدر برق 7 و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه مترو تهران در آستانه افتتاح 5 ایستگاه جدید

شبکه مترو تهران در آستانه افتتاح 5 ایستگاه جدید