مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-29اقتصادي

طرح های عمرانی در بندر امام به بهره برداری رسیدند


همزمان با هفته دولت، فاز نخست طرح احداث پایانه مکانیزه شماره چهار غلات، چهار باب انبار نگهداری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز سه شنبه مهرداد بذرپاش به استان خوزستان سفر کرد؛ در این سفر مسئولان عالی رتبه سازمان بنادر و دریانوردی وی را همراهی می کردند.

همچنین به مناسبت هفته دولت، 26 طرح با 59 هزار میلیارد و 515 میلیون ریال سرمایه گذاری در بنادر خوزستان از جمله در بندر امام با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شدند.

فاز نخست طرح احداث پایانه مکانیزه شماره چهار غلات به ارزش ریالی هشت هزار و 650 میلیارد، چهار باب انبار نگهداری کالا و ایجاد سایت ریلی به ارزش هزار و 600 میلیارد ریال و احداث مرکز تسهیلات دریافت زائدهای و بازیافت پسماند کشتی به ارزش 2 هزار و 300 میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و به بهره برداری رسید.

در بخش اجرای طرح های زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، عملیات گازرسانی به مجتمع بندری، برق رسانی به مکنده های غلات اسکله های 16 تا 24، سیستم اعلام و اطفای حریق و تهویه پست های برق و مراکز مخابرات و نوسازی و بهسازی محوطه کانتینری به ارزش ریالی 3 هزار و 166 میلیارد افتتاح و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های عمرانی در بندر امام به بهره برداری رسیدند

طرح های عمرانی در بندر امام به بهره برداری رسیدند