مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-18اقتصادي

تهدید صنعت هواپیمایی آمریکا با کاهش تقاضا برای سفرهای داخلی


گزارش آمریکایی حاکی است، کاهش تقاضا برای سفرهای داخلی در سایه افزایش قابل توجه قیمت سوخت هواپیما و افزایش هزینه های نیروی کار صنعت هواپیمایی این کشور را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از العربی الجدید، شرکت های هواپیمایی در ایالات متحده  با پایین آمدن تقاضای شهروندان این کشور برای پروازهای داخلی تحت فشار هستند.

آمریکایی ها در تعطیلات ماه های اخیر سفر به اروپا را به جای سفرهای داخلی ترجیح داده اند که این امر منجر به کاهش قیمت بلیط داخلی و تهدیدی برای سهام شرکت ها شده است.

بر اساس داده های دولت آمریکا  قیمت بلیت پروازهای داخلی در آمریکا برای پنجمیبن مال متوالی در ماه آگوست نسبت به سال گذشته 13.

3 درصد کاهش یافت.

وال استریت ژورنال در گزارشی که در عصر شنبه منتشر شد، آورده است: تقاضای ضعیف برای پروازهای داخلی در شرایطی رخ می دهد که شرکت های هواپیمایی با افزایش قابل توجه قیمت سوخت هواپیما و افزایش هزینه های نیروی کار مواجه هستند.

در این گزارش آمده که تردیدها حول این موضوع است که آیا شرکت های هواپیمایی قادر خواهند بود قیمت‎ها را برای جبران افزایش هزینه های عملیاتی که منجر به کاهش سهام آنها شده است، افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید صنعت هواپیمایی آمریکا با کاهش تقاضا برای سفرهای داخلی

تهدید صنعت هواپیمایی آمریکا با کاهش تقاضا برای سفرهای داخلی