مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:052023-08-29بين الملل

کامالا هریس: آمریکا درگیر «اپیدمی نفرت» است


در پی کشته شدن سه سیاه پوست آمریکایی در تیراندازی در فلوریدا، معاون رییس جمهوری این کشور گفت که آمریکایی ها باید به «اپیدمی نفرت» در این کشور اعتراف کنند.

- در پی کشته شدن سه سیاه پوست آمریکایی در تیراندازی در فلوریدا، معاون رییس جمهوری این کشور گفت که آمریکایی ها باید به اپیدمی نفرت در این کشور اعتراف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبسایت روزنامه دیلی میل، کامالا هریس، معاون رییس جمهوری آمریکا تیراندازی روز جمعه در شهر جکسون ویل در فلوریدا را جرمی از روی نفرت و اقدام افراطی و خشونت آمیز خواند.

ضارب 21ساله که روی اسلحه اش نماد صلیب شکسته را کشیده بود، پیش از قتل سه سیاه پوست در فروشگاهی در جکسون ویل بیانیه ای به پلیس، رسانه ها و خانواده خود فرستاد که در آن نفرت نژادی خود را شرح داده بود.

به گفته مقامات محلی، این تیراندازی با انگیزه های نژادی روی داده و ضارب که از سیاه پوستان متنفر بود، قصد داشت کاکاسیاه ها را بکشد .

هریس در بیانیه ای درباره این تیراندازی گفت: مقامات اجرای قانون فدرال تحقیقاتی با محوریت حقوق مدنی درباره این حمله آغاز کرده اند و آن را به عنوان یک پرونده جرایم از روی نفرت و اقدام افراطی خشونت آمیز داخلی بررسی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامالا هریس: آمریکا درگیر «اپیدمی نفرت» است

کامالا هریس: آمریکا درگیر «اپیدمی نفرت» است