مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 00:152023-08-29سياسي

انتظار مردم از دولت سیزدهم، مبارزه با فساد است


انتظار مردم از دولت سیزدهم مبارزه با فساد است و یکی از مهمترین مواردی که در دولت و استان در دستور کار قرار دارد، مبارزه با فساد است و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه شفافیت و نظارت مستمر نهادینه شود.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم مبارزه با فساد است و یکی از مهمترین مواردی که در دولت و استان در دستور کار قرار دارد، مبارزه با فساد است و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه شفافیت و نظارت مستمر نهادینه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی اعلایی عصر سه شنبه 7 شهریور 1402 در شورای اداری استان که با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: در شأن مردم قزوین است که عمیق ترین و وسیع ترین خدمات را از دولت دریافت کنند و همین امر توسط مدیران دستگاه های اجرایی در حال اجرایی شدن است.

وی افزود: دولت فعلی به نیمه عمر خود رسیده و در 2 سال با شرایط ویژه ای کرونا روبه رو شد که در میدان اتکا به توان داخلی و داشته های خود نشان داد که می شود با اعتماد با داشته های داخلی از بحران موفق بیرون آمد.

اعلایی بیان کرد: دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی دستاوردهای ویژه ای دارد که غیر قابل انکار است، در حالی که خیلی ها گمان می کردند نقطه ضعف این دولت سیاست خارجی باشد اما دولت سیزدهم نشان داد زبان گفت وگو با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار مردم از دولت سیزدهم، مبارزه با فساد است

انتظار مردم از دولت سیزدهم، مبارزه با فساد است