مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-13دانش

اصفهان، میزبان 150 دانشمند از 40 کشور دنیا می شود


به زودی به واسطه برگزاری «پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فن آوری مصطفی(ص)»، اصفهان میزبان دانشمندانی از 40 کشور دنیا خواهد بود.

ارتباط میان دانشمندان خارجی با دانشمندان ایرانی به منظور دستیابی به نتایج علمی، - ایسنا/اصفهان به زودی به واسطه برگزاری پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فن آوری مصطفی(ص) ، اصفهان میزبان دانشمندانی از 40 کشور دنیا خواهد بود.

ارتباط میان دانشمندان خارجی با دانشمندان ایرانی به منظور دستیابی به نتایج علمی، پژوهشی و فناوری از اهداف مهم این رویداد است.

حسین ربانی، رییس بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان و مسئول دبیرخانه جایزه مصطفی(ص)، در نشست خبری پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فن آوری مصطفی(ص) در خصوص میزبانی اصفهان برای این دوره از جایزه مصطفی(ص)، اظهار کرد: ما باید به نگاه اسلام نسبت به علم توجه کنیم.

یکی از مهم ترین اتفاقاتی که با ظهور پیامبر اسلام رخ داده، راندن بشر از جهالت است و آنچه که ما امروز در زمینه پیشرفت علم شاهد آن هستیم، ماحصل اقدامات و زحمات انبیاء در گذشته است و در این رابطه، پیام ها و احادیثی که از پیامبر اسلام و انبیاء به بشر رسیده حاکی از اهمیت و جایگاه علم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان، میزبان 150 دانشمند از 40 کشور دنیا می شود

اصفهان، میزبان 150 دانشمند از 40 کشور دنیا می شود