مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-09سياسي

شاخص های تخلفات در استان سمنان روند کاهشی داشته است


رییس کل دادگستری استان سمنان از روند کاهشی شاخص های تخلفات در استان خبر داد و گفت: آمار سرقت طی شش ماهه اول سال جاری کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر عبدالهی ظهر شنبه آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات دادگستری کل استان، با بیان اینکه امنیت پایدار در استان سمنان وجود دارد، تاکید کرد: با مدد و مساعدت شورای تأمین استان، ارکان امنیتی تا قضایی، انتظامی و نظامی شاهد امنیت پایدار در استان هستیم.

وی با بیان اینکه شاخص های تخلفات در استان سمنان روند کاهشی داشته است، افزود: در ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش اعداد و ارقام در حوزه سرقت بودیم.

رییس کل دادگستری استان سمنان از کاهش تجاوز به عنف و اکراه در استان طی شش ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در مقوله سرقت مسلحانه و قتل در سراسر استان شاهد روند کاهشی هستیم.

عبدالهی همچنین گفت: استان سمنان، استان بی دغدغه ای است، به اعتبار اینکه به صورت شبانه روزی وقت خود را برای ساماندهی هرچه بیشتر امور به کار گرفتیم.

محمد شریف ابراهیمی دادستان سابق مرکز استان سمنان نیز در سخنانی کوتاه گفت: نگاه دلسوزانه به افراد شاغل تحت مدیریت مجموعه، گوش شنوا برای مردم بودن و کاهش پرونده های ورودی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های تخلفات در استان سمنان روند کاهشی داشته است

شاخص های تخلفات در استان سمنان روند کاهشی داشته است