مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 17:552023-09-04حوادث

زائران اربعین از توقف و استراحت در شانه راه ها خودداری کنند


رییس پلیس راه کرمانشاه با اشاره به افزایش ترددهای جاده ای درپی بازگشت زائران اربعین، گفت: زائران اربعین از توقف و استراحت در شانه راه ها خودداری کنند.

- سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شانه راه بخشی از بدنه راه است که در 2 طرف خط های عبور رفت و برگشت قرار داشته و برای توقف اضطراری وسایل نقلیه به کار می رود.

وی افزود: در سوانح پیش آمده وسایل نقلیه که به هر دلیل از مسیر اصلی خارج شده اند پس از ورود به شانه و حاشیه راه با خودروهای متوقف و سرنشینان آنها برخورد و خسارات و صدمات شدیدی وارد کرده اند.

دستغیب یادآوری کرد: این سوانح در شب ها به علت تاریکی هوا و عدم دید کافی رانندگان با شدت بیشتری اتفاق افتاده و به همین علت جان زائرانی که مبادرت به توقف و استراحت و خوابیدن در حاشیه و شانه راه ها می کنند که در خطر هستند.

رییس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: زائران در هنگام خستگی و نیاز به خوابیدن، باید در محل های امن مانند موکب ها و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی توقف و استراحت کرده و در مدت توقف از نزدیک شدن کودکان و افراد کهن سال به جاده جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت: هرگونه توقف غیر ضروری در حاشیه و شانه راه ها ممنوع بوده و چنانچه واقعه اضطراری مانند تصادف یا نقص فنی برای وسیله نقلیه پیش آید، بایستی با نصب علائم هشدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین از توقف و استراحت در شانه راه ها خودداری کنند

زائران اربعین از توقف و استراحت در شانه راه ها خودداری کنند