مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 01:112023-09-02ورزشي

با پاداش هانگژو به زحمت می شود یک پژو خرید!


بازی های آسیایی دوره قبل که هر دو تیم زنان و مردان مدال طلا بدست آوردیم دوم شهریور را به نام روز کبدی ثبت کردند اما جز این چه کار دیگری انجام دادند؟ - فاضل اتراچالی کاپیتان تیم ملی کبدی ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص شرایط تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی گفت: تمرینات سختی را انجام می دهیم ؛ 15 نفر در اردو حضور داریم تا به 12 بازیکن برتر برسیم و در بازی های آسیایی شرکت کنیم.

او با بیان انتظارات کبدی کاران از مسئولان ورزش کشور تصریح کرد: تنها انتظار ورزشکار تأمین مالی است؛ ورزشکار در این مورد مشکلات زیادی دارد و تمام تلاش خود را می کند به تیم ملی برسد تا بتواند زندگی خود را عوض کند.

یک سری ورزشکاران در لیگ های خارجی قرارداد خوبی امضا می کنند اما بیشترِ آنها می خواهند به بازی های آسیایی بیایند تا زندگی خود را تغییر بدهند.

در مورد جوایز این مسابقات خبرهای خوبی به گوش نمی رسد مخصوصا برای ما که رشته تیمی هستیم و بازیکنان با این پاداش نهایتا بتوانند یک پژو بخرند.

اتراچالی افزود: شرایط در کل خیلی خوب نیست ؛ فکر می کنم رشته های انفرادی 15 هزار دلار و ورزش های تیمی 6 هزار دلار برای مقام اول پاداش می گیرند.

با ورزشکاران رشته های دیگر هم که صحبت می کردیم ناراحت هستند چون اگر مدال برنز کسب کنند که پاداش خیلی کمتری هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پاداش هانگژو به زحمت می شود یک پژو خرید!

با پاداش هانگژو به زحمت می شود یک پژو خرید!