مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-28سياسي

ویژگی شاخص شهیدان رجایی و باهنر ادای تکلیف توأم با استقامت است


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ادای تکلیف صادقانه توأم با استقامت در تحقق اهداف از جمله شاخص ترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد ایمانی فرد مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، امروز در جلسه هم اندیشی مراسم گرامیداشت 8 شهریور یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و قیام 17شهریور که با حضور اعضای این شورای در سالن اجتماعات فرمانداری بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: این دو شهید بهترین الگوی فکری، عملی و شخصیتی برای دولت اسلامی و خدمتگزار است.

وی خاطرنشان کرد: اخلاص و پشتکار در خدمت به مردم، پیام روشن شهیدان رجایی و باهنر برای دولتمردان نظام جمهوری ایران است که تدوام راه و سبک مدیریتی این دو شهید را به دنبال دارد.

حجت الاسلام ایمانی، این دو شهید سرافراز را مصداق حقیقی دولتمردان متعهد و دلسوز برای انقلاب خواند و ادامه داد: پایبندی به ارزش های اسلامی و انقلابی و تلاش برای ادای تکلیف در وظایف که همراه با صحت عمل و استقامت در تحقق اهداف انقلاب اسلامی است، از این دو شهید دو الگوی ایمان و اراده در مدیریت اسلامی ساخت که همچون ستاره ای می درخشند.

وی در بخش دیگر به تشریح برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هفته دولت پرداخت و گفت: آشنایی نسل جوان و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی شاخص شهیدان رجایی و باهنر ادای تکلیف توأم با استقامت است

ویژگی شاخص شهیدان رجایی و باهنر ادای تکلیف توأم با استقامت است