مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 19:202023-09-09سياسي

صورتک های بدون ماسک اپوزیسیون


نشست خبرنگاران رسانه های فارسی زبان با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، بار دیگر ثابت کرد که ادعاهای مردم دوستی آنان بی مبنا است و این رسانه ها در صف مقدم دشمنی با مردم قرار دارند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: ماسک ها از صورتک ها افتاد و نقاب های مردم دوستی خبرنگاران فارسی زبان ضد انقلاب از چهره هایشان برداشته شد.

مدافعان سینه چاک منافع مردم ایران که صبح تا شب برای مشکلات ملت اشک تمساح می ریختند حالا با اصلی ترین دشمن کشور فالوده خورده و عکس یادگاری می گیرند تا مشخص شود در این یارکشی هر کس کجای تاریخ ایستاده است.

دیداری که رونمایی از کارفرما و اتاق فکر جدید شبکه ضدانقلاب محسوب می شود و اثبات همان جنگ ترکیبی است که از سوی دستگاه های اطلاعاتی کشور تاکید شده بود.

این نشست نشان می دهد که رژیم صهیونیستی هیچگاه قصد پایان دشمنی های خود با کشورمان را ندارد و هر از گاهی آن را بلند هم فریاد می زند.

هرچند این نعره ها آن هم در انتهای کوچه ای بن بست و پشت دیوارهای عنکبوتی اش است.

از سوی دیگر همزمانی و نزدیکی این نشست و وعده ها و ابراز روحیه های دروغین وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضد انقلاب آن هم در آستانه سالگرد مرگ مهسا امینی و ناآرامی های سال گذشته حکایت از برنامه دشمن برای حمله سنگین رسانه ای به منظور ایجاد بی ثباتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صورتک های بدون ماسک اپوزیسیون

صورتک های بدون ماسک اپوزیسیون