مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-22سياسي

هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است


هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که نقش آفرینان آن برای همیشه در تاریخ و برای همه نسل ها کاری ستودنی کردند.

- ایسنا/لرستان امام جمعه خرم آباد گفت: هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که نقش آفرینان آن برای همیشه در تاریخ و برای همه نسل ها کاری ستودنی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی سی ویکم شهریور ماه در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این روز را به مردم شهیدپرور، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران، رزمندگان، بسیجیان و جامعه عشایر تبریک می گوییم.

وی با قدردانی از تلاش ها و جانفشانی های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و رزمندگان لرستان که در تیپ ها و لشگرهای مختلف حضور داشتند، افزود: یاد و خاطره شهید امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند به عنوان فرمانده لشگر 84 را نیز گرامی می داریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: نظام سلطه با همه توان خود در مقابل نظام نوپای جمهوری اسلامی ایستاد اما ملت ایران با نیروهای مسلح مردمی چنان سیلی به استکبار زد که همچنان مات و مبهوت است.

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در امن ترین نقطه جهان قرار گرفته و این در سایه رزم دلاور مردان کشور فراهم شده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است