مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 20:502023-09-22سياسي

دفاع مقدس نمادی از فرزانگی ملت سرفراز ایران است


دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران و نمادی از فرزانگی ملت سرفراز ایران است که خاطرات دلاوری های آن، - ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران و نمادی از فرزانگی ملت سرفراز ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

فرهاد زیویار با صدور پیامی 31 شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام استاندار لرستان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم هفته دفاع مقدس یادآور حادثه ی عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم تر در سیر انقلاب ماست و هیچ گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

(مقام معظم رهبری) دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

زیباترین فصل این فرهنگ، به وجود آورندگان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنوردِ راه مقدسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

یکی از مقاطع سرنوشت سازی که ملت بزرگ ایران هوشمندانه و فداکارانه در آن حضور یافت و سهم خویش را و رسالت تاریخی خود را ایفا نمود، دوران دفاع مقدس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس نمادی از فرزانگی ملت سرفراز ایران است

دفاع مقدس نمادی از فرزانگی ملت سرفراز ایران است