مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-06سياسي

اربعین فراگیر و عالم گیر شده است


امام جمعه بردسکن با تقدیر از حضور مردم در مراسم اربعین امسال گفت: اربعین امروز فراگیر عالم گیر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از خبرگزاری فارس از بردسکن حجت الاسلام علی اصغر امینی  ظهر امروز در جمع عزاداران اربعین بردسکن اظهار کرد: امام حسین (ع) برای امربه معروف و نهی ازمنکر جان خود را فدا کرد؛ لذا امروز باید در این وظیفه الهی  بیش از گذشته کار شود.

امام جمعه بردسکن،  به فلسفه قیام عاشورا  پرداخت و افزود:  اربعین ازآنجاکه دیگر خاص کشور عراق نیست و این حرکت در دنیا شناخته شده است؛ لذا  در  اربعین امسال زائران کربلا همچون گذشته شاهد هستید که از تمامی کشورها و از همه ادیان شرکت دارند.

وی با تقدیر از حضور مردم بردسکن در مراسم اربعین امسال که عاشقانه پای دررکاب گذاشته و حضوری پر مصمم داشتند افزود:  اربعین امروز در تمام دنیا طنین انداز، فراگیر و عالم گیر شده و فراتر از مرزهای کشورمان  یک حرکت جهانی است.

  امینی با بیان عظمت اربعین  به حضور  زینب (س) در کنار قبر  برادرش امام حسین (ع)  اشاره کرد و افزود: همان گونه که زینب اسوه صبر و تقوا با برادرش پیمان بست که ذره ای کوتاهی از ارزش ها در برابر دشمنان  نخواهد داشت ما هم وظیفه داریم هم پیمان شویم که  با مطالعه و تحقیق بیشتر در حوزه اعتقادات   بیش از گذشته تحقیق و مطالعه  خود را بیشتر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین فراگیر و عالم گیر شده است

اربعین فراگیر و عالم گیر شده است