مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-19سياسي

موسوی: مجلس بالاترین مرکز قانونگذاری در کشور است


نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بالاترین مرکز قانونگذاری در کشور مجلس است و امام راحل در این زمینه فرمودند مجلس بالاتر از قوای دیگر و امورات دیگر کشور است، - نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بالاترین مرکز قانونگذاری در کشور مجلس است و امام راحل در این زمینه فرمودند مجلس بالاتر از قوای دیگر و امورات دیگر کشور است، بدین جهت ما باید قدر و منزلت و جایگاه مجلس را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در تذکری شفاهی اظهار کرد: مجلس امروز یک اقدام خارق العاده در ارتباط با کنکوری ها انجام داد؛ بر همین اساس بنده به نوبه خود از این مسئله تشکر دارم.

این مسئله به نوعی پیامی را در زمینه سوالات جوانان و نونهالان عزیزمان داد که همواره به ما پیامک زده و عنوان می کنند که ما مظلوم واقع شده ایم.

به واقع امروز مجلس این موضوع را احیا کرد و یک پاسخ مناسبی به دغدغه این عزیزان داد.

وی تاکید کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس یازدهم، مجلس انقلابی است؛ همچنین مجلس شورای اسلامی، مجلس قانونگذاری است؛ لذا بالاترین مرکز قانونگذاری در کشور مجلس است و امام راحل در این زمینه فرمودند مجلس بالاتر از قوای دیگر و امورات دیگر کشور است، بدین جهت ما باید قدر و منزلت و جایگاه مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: مجلس بالاترین مرکز قانونگذاری در کشور است

موسوی: مجلس بالاترین مرکز قانونگذاری در کشور است