مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-13اقتصادي

برنامه برای سفر بیشتر ارمنستانی ها به ایران


مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اجرای تور آشناسازی ایران برای فعالان گردشگری ارمنستان و 10 تور آشناسازی برای دیگر کشورهای خارجی از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

- مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اجرای تور آشناسازی ایران برای فعالان گردشگری ارمنستان و 10 تور آشناسازی برای دیگر کشورهای خارجی از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیلا اژدری درباره تور آشناسازی فعالان گردشگری ارمنستان گفت: هشت نفر از توراپراتورها و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی ارمنستان برای شرکت در تور آشناسازی به ایران سفر کرده اند.

او با اشاره به این که تور آشناسازی ارمنستانی ها در حال حاضر در ایران در حال برگزاری است، افزود: امسال 10 تور آشناسازی از کشورهایی همچون چین، قطر و تایلند برای گروه های مرجع خارجی از سوی معاونت گردشگری برنامه ریزی و اجرا شده است.

ارمنستان به واسطه مرز مشترکی که با ایران داشته، از جمله کشورهای همسایه بوده که ایرانی ها از گذشته تا کنون با آن در رفت وآمد بوده اند و یکی از مقاصد سفر ایرانی ها نیز محسوب می شده است، به گونه ای که در سال هایی ایرانی ها دومین گروهی بودند که بیشترین سفرها را به ارمنستان داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه برای سفر بیشتر ارمنستانی ها به ایران

برنامه برای سفر بیشتر ارمنستانی ها به ایران